dimarts, 31 de març del 2009

MIG ADEU


Un dia qualsevol de assaig als Dolors

Es un record als companys de la Capella Gregoriana dels Dolors de Vic. Tinc la necessitat de fer un parèntesi amb la meva col•laboració, com a cantor tenor, a la Capella, per motius que encara no se, en tot cas el cos i la ment (sobretot), en demana parar temporalment els cants gregorians, la necessitat de fer un tall eclesiàstic es important, tot hi tenir una gran experiència i fer algunes noves amistats, i retrobar-ne d’altres.
El cant Gregorià, es molt harmònic i cantar-lo suposa un “mandra” constant, un gran “OM”, jo alguna vegada me adormit cantant, es un cant molt relaxant e interessant.
El únic que hem suposa algun esforç es el caire religiós que se li dona, entenen que el propi cant es per si religiós, (les vespres son molt pesades, amb discursos incoherents i partidistes, -religiosos-),. No deixa de ser una incoherència controlada per la meva part. Però així son les coses.

1 comentari:

Anònim ha dit...

ni els assajos, ni els concerts seran ja el mateix sense tu.
de qui em posaré al costat als concerts? amb que faré la conyeta al assajos? son tots tan "formals"
sort que fora de la capella tenim altre punts en comú i maneres d'anar-nos veien
fins molt aviat
una abraçada
marcel