dilluns, 25 de maig del 2009

POLITICS O VERDULERS

Dissabte passat, passejant per el Mercat de la Plaça de Vic tranquil•lament, amb la meva companya de fatiga, que si les verdures, els mitjons, les plantetes, els ous....... es a dir un dia normal, com cada cap de setmana, de sobte, des de la banda dreta tot pujant pel carrer Verdaguer, entrant ja a la Plaça , en criden, Ilde,Ilde, abans de que el meu cervell en doni l’ordre de girar el cap, ja me donat copte de que hi ha eleccions d’alguna mena. I efectivament, dues, tres taules de partits politics descansen al terra de la Plaça de la Ciutat, i com s’hi ningú els hi fes cas, s’ha m’acosta una persona humana amb cara de desesperació, com s’hi busquessin vots d’alguna manera o altra, fins i tot asservint al personal. La sensació de que tot Construccions Ferrer se’n tirava a sobre, si era la Gracia Ferrer filla del Constructor, i militant de ERC, (4a Tinent d’alcalde i Regidora de Dones, de Joves, de Salut i de Cooperació al Desenvolupament (ERC)), que tal Ilde, i sense cap mena de mirament en dona una adhesiu, i un prospecte de un tal “junqueres”, i jo sense cap mania l’hi comento, a la Gracia, que aquest personatge no el coneix ni la seva mare, i que jo no voto mai, perquè, tinc dret a no votar, no?.
Com es va posar la Gracia, (quina gracia, no) la conec des de la adolescència, i la conec força be, així no podràs queixar-te, exclamar la Gracia, tens que votar perquè aquest aquet personatge (junqueres) es molt bo, molt bo?, que no el coneix ningú aquet element, deia jo, el to anava pujant, com que hi ha confiança, dons endavant les H.
Aquests politics de pacotilla tenen la lliçó ben apresa, de una intel•ligència dubtosa, però això si, amb una morra i un rotllo, que jo no tinc. Adéu Gracia i fins mai.
No votaré mai mes, i menys aquest personatge que no coneix ni la seva mare, un aprofitat, que vol anar a Europa a xuclar de la mamella del contribuents. No Gracia, tenim que caviar el sistema polític, i persones com tu, que nomes viatgen a Somoto, i poca cosa mes, et paguem un sou que no necessites. No Gracia. Segur que trobes algú que et faci cas, apa adéu.